Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟ ΝΕΑΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ.

ΑΙΤΗΣΗ

του ή της ...............................κατοίκου Νέας Πεντέλης οδός .............................................αριθ......... τηλ.......................

Με βάση την 89/2008 απόφαση του Δημ. Συμβουλίου του Δήμου έχω καταβάλει μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ /ή κατευθείαν στο Δήμο για δημοτικά τέλη συνολικό ποσό ........................( ), που υπολογίστηκε με βάση την υπαρθ...........................μετρητή (παροχή) της ΔΕΗ για την επί της οδού .......................................κατοικία /καταστημά μου.
Η απόφαση όμως αυτή του Δημ. Συμβουλίου ακυρώθηκε ώς παράνομη με την υπαριθ. 60/2010 απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας, η οποία έχει γνωστοποιηθεί στο Δήμο.
Συνεπως μου οφείλετε το άνω συνολικό ποσό των ............................................ευρώ, γιατί αχρεωστήτως μου παρακρατεί ο Δήμος και παρακαλώ εντός δέκα ημερών να μου το καταβάλετε.
Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματός μου.



Νέα Πεντέλη ...... Απριλίου 2010.

Ο αιτών / η αιτούσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: